Kapcsolatépítés: Hírlevelek & Sales oldal

Hírlevél
Sok cég küld ki hírlevelet úgy, hogy a feladó a cégnév, a tárgy meg az, hogy hírlevél. Nézzünk erre pár példát, tegyünk fel,
hogy Timoránszky Titusz valamilyen szakértő és cégtulajdonos e-mail marketingbe kezd, a cége neve Valamilyen Kft., a
weboldala a titusz.hu, a téma, amiről írni akar, ez „hogyan jutsz el A-ból B-be”
Legrosszabb:
Feladó: Valamilyen Kft.
Tárgy: hírlevél
Rossz:
Feladó: Timoránszky Titusz
Tárgy: Valamilyen Kft. novemberi hírlevél
Jobb:
Feladó: Timoránszky Titusz
Tárgy: Hogyan jutsz el A-ból B-be?
Legjobb:
Feladó: Timoránszky Titusz | titusz.hu
Tárgy: [ÚJ CIKK] Hogyan jutsz el A-ból B-be?
Hol van ebben a személyes márkaépítés?
A személyedet a feladó mezőben azonosítod, melléteszed a weboldalad címét, hogy tudják, kiről van szó. Az érdeklődők
nem feltétlenül jegyzik meg azonnal a nevedet. Ha ez jár az emberek fejében rólad, az nem jó: „Hogy is hívták már azt a
fickót, tudod küldte azt az izét, mi volt már a weboldala, mondjad már…”
Ezzel szemben a következő érzés az, amit a – hírlevél küldés során – ki kell alakítani: „Na, írt a Timoránszky Titusz, nézzük
mit talált ki”
A tárgy mezőben, a cikked címének e módon való tálalása 3 pozitív élményt kapcsol a személyedhez:
Újdonság [ÚJ]
Szakértelem [CIKK]
Haszon (Hogyan…)
Ha így csinálod meg az első találkozás, a feliratkozás első lépéseit, akkor a már meglévő feliratkozóid a követező
kampányod következő lead, magnetjére még nagyobb arányban iratkoznak át, mert a személyes márkád már ismert lesz
előttük.

A feladó sorban a neved
Néha váltogasd a feladót (Szalánczi Zsolt, Zsolt Szalánczi, Szalánczi Zsolti) néha váltogasd a
weboldalcímet, terméknévre:
pl | netreviszem.hu | NetreSprint Suli | KiképzőTábor
Változtatás = izgalom = nagyobb megnyitási arány
Hírlevél záró blokk: Alján a fotód + szigno +catchphrase vagy szlogen (+ előre is köszönöm, hogy
kattintasz)
Tárgy:
[MI] + mit & hogyan (cikk)
[RÖVIDITETT CIMSOR] (sales oldal)
[ÉLŐSZÓ] (eseti hírlevél) pl: „időt kérek” „ezt az emailt várod” „itt küldöm, amiről beszéltünk”
Tartalom:
Hírlevél felépítése, tartalma adja a személyes márkád elemeit (szeretem, amit olvasok = xy
szakértőtől kapom)
Típus #1: Csak a lényeget mondom (értékrendmorzsa)
Típus #2: Személyes történet (értékrendmorzsa + személyes képeség//sztori)
Típus #3: A hírlevél is érték: hosszabb leírás (értékrend: alaposság, érték-adás)
Típus #4: Személyes képesség + humor + kapcsolat a termékedhez
Sales oldal
Mit használsz itt fel?
Gyakorlatilag az összes elemet,
de minimum:
Miért hallgass rám blokk
Értékrendem videó
Mások véleménye rólad
Szignód
Videók
Mit használsz itt fel?
Lower 3rd
színek egysége (ruha + weboldal design)
catchphrase

sztorimesélő módszer
értékrendmorzsák
kézmozdulatok