Azonosulás

Fábry szerint egy férfinak 3 féle viszonya lehet a Mikuláshoz:

  • Amikor várod a Mikulást.
  • Amikor te vagy a Mikulás.
  • Amikor olyan vagy, mint a Mikulás.

Oké, én – jelen írás szerzője – még a második fázisban tartok. Ez a vicc úgy jön ide, hogy az érzelmi kötődésnek, amit a személyes márkaépítéssel alakítunk ki, ennek is 3 fázisa van. Ennek a csúcspontja az azonosulás, amikor a vevő azonosul veled. Ez egy annyira erős marketing eszköz, hogy itt gyakorlatilag bármit el tudsz adni, amire ráírod a neved. Ezt csak a megfelelő tisztelettel kezelheted a vevőid iránt, kihasználni nem etikus. Ebben a fejezetben az azonosulási élmény kialakítását tanítom meg.

Hozzászólások küldése

Hozzászólás

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük