Az első találkozás I.

Hol, hogyan találkozik a weboldaladdal először egy ember?
Vezérelv: Ha nincs ember, nincs arc, nincs személyiség, akkor könnyebb NEM-et mondani neked.
Facebook hirdetés
Hirdetés elemei: szöveg előtte + link (link kiemelt kép, címsor, leirás)

Személyes márkaelem itt:
KÉP AMIT TE VAGY

  • NEVED TITULUSOD LEÍRVA
    Kép tipusok (a nevedhez mindegyik egy pozitív érzelmet kapcsol)

Hogyan oldod meg, hogy a WP feliratkoztató oldal a megfelelő képet hozza a fészen megosztva?

  1. plugin: https://wordpress.org/plugins/wonderm00ns-simple-facebook-open-graph-tags/
  2. facebook objektum hibakereső: https://developers.facebook.com/tools/debug/og/object/

Személyes márkaépítés feliratkoztató oldalon

Mikor, mennyit, hová, hogyan adagolj a személyes márkádból?

  • Háttérkép vagy videó (ha videó, akkor youtube autoplay, hang le!)
  • Kis cím
  • Alcím
  • Gomb alatti szöveg (nem csali pdf = értékrendmorzsa)
  • Lead boksz cím
  • Lead boksz alcím
  • Űrlap alatti szöveg
  • Lead boksz kép vagy videó