Az első találkozás I.
Hol, hogyan találkozik a weboldaladdal először egy ember?
Vezérelv: Ha nincs ember, nincs arc, nincs személyiség, akkor könnyebb NEM-et mondani neked.
Facebook hirdetés
Hirdetés elemei: szöveg előtte + link (link kiemelt kép, címsor, leirás)

Személyes márkaelem itt:
KÉP AMIT TE VAGY
- NEVED TITULUSOD LEÍRVA
Kép tipusok (a nevedhez mindegyik egy pozitív érzelmet kapcsol)
Hogyan oldod meg, hogy a WP feliratkoztató oldal a megfelelő képet hozza a fészen megosztva?
- plugin: https://wordpress.org/plugins/wonderm00ns-simple-facebook-open-graph-tags/
- facebook objektum hibakereső: https://developers.facebook.com/tools/debug/og/object/
Személyes márkaépítés feliratkoztató oldalon
Mikor, mennyit, hová, hogyan adagolj a személyes márkádból?
- Háttérkép vagy videó (ha videó, akkor youtube autoplay, hang le!)
- Kis cím
- Alcím
- Gomb alatti szöveg (nem csali pdf = értékrendmorzsa)
- Lead boksz cím
- Lead boksz alcím
- Űrlap alatti szöveg
- Lead boksz kép vagy videó