Az első találkozása az érdeklődődnek veled gyakran egy facebook hirdetés, aminek – ha rendben van a marketing rendszered – nagyjából ez a lényege: „Itt egy szuper dolog, feliratkozás után a tiéd” Mi ebben a személyes márkaépítés? Ez lesz a neved, a személyes márkád legelső kapcsolása egy pozitív élményhez, ez ennyire faék egyszerű: „Ez a dolog érdekel – ezt a dolgot XY mondja.” A személyes márkaépítés a netjet.hu online marketing filozófiája szerint egyetlen apró, kifinomult lépéssel, halvány, de erősödő kötődéssel kezdődik. Ebben a fejezetben ezeket a lépéseket vesszük sorra, konkrét gyakorlati, megvalósítási úmutatóval.
Milyen képpel hirdess a facebookon? Milyen típusó fotó milyen érzelmeket ébreszt az olvasóban? Hogyan építsd a személyes márkád már akkor, amikor valaki feliratkozik a listádra?
Mit nyersz ezzel, ha megcsinálod?