Kereskedelmi kategória >> Érzelmi kategória
vs.
Mi fog történni, amikor eléred ezt a célt?
I. Többen kattintanak a hirdetésedre, kevesebbe kerül egy feliratkozó megszerzése.
II. Könnyebben szerzel feliratkozókat
III. Többen nyitják meg az emailjeidet
IV. Csak „jófej” ügyfeleid lesznek
V. Ritkábban kell új cikket írnod a blogodra
VI. Drágábban tudod eladni a terméked
VII. Nem kell belemenned a konkurenciaharcba
VIII. Nem kell teperned a bizalom megszerzéséért
IX. A te weboldalad lesz az első, ami az emberek eszébe jut, ha készen állnak a vásárlásra
X. Nem fogsz árajánlatokat küldözgetni, a vevők csak téged akarnak
Mit kell ehhez csinálni?
„Kapcsold a személyes márkád elemeit a marketing kommunikációd elemeihez” – mit jelent ez
konkrétan?
Elkerülendő: „jó fej vagy de nem tudják mit akarsz” VAGY „A te cuccod a legjobb, de nem tudják,
hogy tőled van”
A személyes márkaelemekből csinálunk egy nagy kelléktárat, és akkor mindig azt vesszük elő, amit
éppen akkor az adott marketing kommunikációs elemhez kell. Ez a kelléktár lesz személyes
márkaépítésed fűszeres fiókja.